Gäsp!

Ajo, hej! Ett tag sen, känns meningslöst att skriva blogg när det inte är någon som läser, men sandra tjatar på mig att jag ska skriva för att hon ska skriva.. så det här är lite desperat! :O.. Menmen.. har väl inte hänt så mycket.. Mitt liv är helt ointressant och värdelöst.. Men vi har börjat på en reklamfilm i skolan, ska vara klar på fredag.. lastar lite fail från det vi filmat hittils. Men.. vad är ni intresserad om vad jag ska skriva? :S.. fan ge mig tips, har ingen egen fantasi eller nånting, säg vad ni vill läsa så kanske jag kan börja skriva lite oftare.. händer ju fan ingenting på den här sidan nu.. aja..


Pejjz /n
s <3

Kommentarer
Postat av: KramNina

Vi gillar din blogg Nixy, när du väl skriver i den ;)

2009-02-08 @ 04:54:41
URL: http://niinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0