19 "underbara" år

vart ett jävla liv här hemma igår, fyller 19 vackra år idag.. okey kanske inte vackra men jag fyller år idag och igår vid 22 tiden kommer farsan och säger att jag får inte vara hemma imorgon (idag nu) utan att jag måste vara hos mormor för han vill inte ha hit alla idioter (?) och sen klagade han om massa skit att han inte skulle orka för han jobbar heldag och blablabla.. han hade inga argument och kunde inte diskutera, slutade med att jag fick flipp och var påväg att dra härifrån. Jag har inte träffat min mamma på 4 månader och skulle träffa hon idag, skulle jag vara hos mormor så skulle jag träffa mamma ca 2 timmar.. och det skulle inte räcka! men det slutade med att farsan sa att det gick bra att jag var hemma och att det kommer hit folk iallafall.

Jag hatar att fylla år btw, har alltid falska förhoppningar om vad man ska få, vad man ska göra osv..
Jag har faktiskt aldrig fått något jag önskat mig när jag fyller år, men jag är inte emo över det.. Men att jag fyller 19 är ju bara jobbigt också, riktigt värdelös ålder!
Sen så är det riktigt jobbigt att säga tack till alla som säger grattis också, ca 80 pers som skrivit på facebook hittils och 14 sms, tre samtal osv.. det är jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0