fittless

förbannat i helvetets jävlar satan vad less jag är på människor.
saknad är värsta känslan som finns, vet att du finns där ute men du är inte här när jag behöver dig som mest, livet år hårt ibland och jag tycker inte synd om mig själv, jag tycker bara att jag kunde haft det lite bättre än vad jag har det just nu. blir galet less och uppenbarligen aldrig nöjd med något heller, fixade en ny bloggdesign som ser ut som skit men jag orkar inte lägga ner någon tid när det inte är någon som kommer att läsa skiten.. varför skriver jag ens? varför vill man ha uppmärksamhet? varför är vissa personer mer värd än andra? varför har jag problem att somna på nätterna?.. okey det sistnämda har jag faktiskt ett svar till men om det kommer nån enstaka själv och läser detta patetiska blogginlägg så kommer den personen inte att få veta det iallafall... mitt liv suger och jag är galet less och vill bort, jag vill inte vara ifred men jag vill inte ha massa folk uppe i mig hela tiden heller.. fuck this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0